שידורי "קול חי" בכל הארץ? התוכנית של השר קרעי

אסתי פלד 1 Comment on שידורי "קול חי" בכל הארץ? התוכנית של השר קרעי

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני רוצה להכניס לחוק ההסדרים, שהתאגיד לא יוכל לשדר בכל כך הרבה תדרים, ושהתחנות האזוריות יוכלו לקבל עוד תדרים ולשדר בכל הארץ, לצערי סמוטריץ' והיועץ המשפטי שלו מתנגדים לזה. עד השנה הבאה זה יקרה" | האזינו

צילום: פלאש 90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי מהליכוד, פתח את ה"מהדורה המרכזית" בריאיון מקיף על כלל הנושאים הבוערים שעל סדר היום הציבורי. תחילה התייחס השר לרפורמה במערכת המשפט. "מובילי המחאה משתמשים בתקשורת כדי להסתיר מהציבור את האמת שעומדת מאחורי הרפורמה. הם הרי יודעים שאם באמת אנחנו מובילים את המדינה לכאוס, אז הם יעיפו אותנו מהשלטון, אבל הם כנראה יודעים שמה שאנחנו עושים יעשה רק טוב למדינה ולכן הם מפחדים".

"מערכת המשפט עובדת בשיטת חבר מביא חבר, ומקבלים החלטות בשביל העם. זה לא הגיוני שהם יקבעו מי יהיה ראש ממשלה, או מי יהיה שר" הוסיף קרעי.

לגבי התוכניות שלו בנוגע לתאגיד השידור הציבורי: "שלחתי מכתב לתאגיד השידור והוכחתי להם שהם פשוט תופסים צד במחלוקת, הם משרתים נרטיב של צד אחד. איפה מיוצגים 64 מנדטים של אנשים שתומכים ברפורמה? התאגיד עובר על החוק. אני אמרתי שבעיני רוחי צריך לסגור את התאגיד. בשוק הרדיו הם שולטים בכל הארץ והתחנות האזוריות לא יכולות לשדר בכל הארץ, אני רוצה להכניס לחוק ההסדרים, שהתאגיד לא יוכל לשדר בכל כך הרבה תדרים, ושהתחנות האזוריות יוכלו לקבל עוד תדרים ולשדר בכל הארץ, לצערי סמוטריץ' והיועץ המשפטי שלו מתנגדים לזה".

"אני מקווה שבעוד שנה רדיו "קול חי", והתחנות האזוריות יוכלו לשדר בכל רחבי הארץ מדן ועד אילת, ולא כפי שקיים היום שהם משודרים רק באזורים מסויימים" כך לפי התוכנית של שר התקשורת.

"אני לא אמרתי שחייבים לסגור את התאגיד" הבהיר, "הרעיון הוא שצריך גיוון דעות, וזה לא קיים. לוין ביקש ממני להמתין עד סיום הרפורמה, ולאחריה הדברים יקרו צעד אחר צעד".

על העברת חוק החמץ בקריאה טרומית היום במליאת הכנסת אמר: "לפני 20 שנה כל עם ישראל כיבד את המסורת, ולא הכניסו חמץ לבתי חולים. בג"ץ הגיע והתערב בעניינים לא לו, וזה מה שגורם לנו לבוא ולתקן ולכבות שריפות. אנחנו במדינה יהודית וצריך לכבד את זה".

קרעי התייחס גם לאפשרות של פיטורי היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה: "אם היה ליועמשי"ת מעט יושרה היא הייתה מתפטרת מייד, היא לא עובדת תחת נתניהו, אולי היא חותרת תחת נתניהו בכל מהלך היא עושה. אני סומך על יריב לוין שיעשה את הדברים בשום שכל. אולי התפקיד שלה בכלל ייעלם במסגרת הרפורמה במערכת המשפט".

האזינו לריאיון:

 



1 תגובות

מיין תגובות